Elektroniczna ewidencja sprzedaży
Elektroniczna ewidencja sprzedaży
Zgodnie z czeskim prawem o ewidencji sprzedaży, sprzedający ma obowiązek wystawić kupującemu paragon. Ma również obowiązek niezwłocznego zgłoszenia uzyskanych przychodów w urzędzie skarbowym on-line, a w razie problemów technicznych - najpóźniej w ciągu 48 godzin.
Elektroniczna rejestracja sprzedaży dotyczy płatności online (np. karta kredytowa, PayPal, PayU i inne systemy, które umożliwiają płatność online) i płatności gotówką w sklepie (punktach dystrybucyjnych). Nie dotyczy płatności przelewem, gotówką przy odbiorze od kuriera lub gotówką w punktach zewnętrznych, takich jak Poczta Polska, DPD parcel shop i innych.
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt:
osoba kontaktowa: Vítězslav Dužík, tel. +420 602957602,
email: duzik@ceskyvelkoobchod.cz
więcej informacji: http://www.etrzby.cz/

Jesteśmy zweryfikowanym klientem portalu i posiadamy dTest i APEK certyfikat.

Punkty odbioru
Swój towar możesz odebrać także w punktach odbioru.

Towar we własnym magazynie
98% wszelkiego asortymentu jest w magazynie i jest on przygotowany do natychmiastowej wysyłki.

Darmowa dostawa
DARMOWA dostawa na terenie całej Polski na wybrane produkty.